Vragen over je bestelling?

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invullen voor een bestelling?
We vragen je telefoonnummer om contact met je op te kunnen nemen. Voor het geval er iets niet duidelijk is. Of om je te informeren over je bestelling. Wanneer een artikel is uitverkocht  of de levering om wat voor reden wat later is. En telefonisch werkt het vaak wat sneller dan via mail. We houden je namelijk graag op de hoogte, dat vinden we belangrijk.

Ik wil een ander aantal artikelen bestellen maar het lukt niet.
Komt je dit tegen neem dan contact op. 
Je hebt waarschijnlijk een aantal gekozen wat hoger is dan onze huidige voorraad.
Op zich geen probleem meestal kunnen we het dan wel voor je bestellen.

Kloppen de verzendkosten wel?
Het kan wel eens voorkomen dat in de webshop iets verkeerd berekend wordt.
Twijfel je of het wel klopt. Neem dan contact op en laat me weten om welk artikel of welk ordernummer het gaat. 

Kralen onderdelen en toebehoren worden verzonden in een pakketdoosje dat door de brievenbus past. Bestel je meerdere kleine artikelen dan kunnen de verzendkosten te hoog uitvallen. In een doosje met € 4.00 verzendkosten past best veel. Uiteraard passen we de verzendkosten dan handmatig aan of crediteren het verschilbedrag.

Heb je een andere vraag over je bestelling neem dan contact op ik help je graag.

Gastenboek

  • 17-10-2020 - Hoi Liesbeth, dank voor de snelle en super service met...  lees meer
  • 20-07-2020 - Bedankt voor je duidelijke uitleg en het leuk verpakte pakketje. lees meer
  • 19-03-2020 - Hallo Liesbeth,

    Nu ik wat vaker thuis ben wilde ik eigenlijk...  lees meer
Plaats een bericht
© 2017 - 2020 Van Garen & Stof | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel