Vragen over bestellen

Is er een minimum bedrag voor een bestelling?
Omdat wij veel kleine artikelen verkopen. Vragen we een minimum bestelbedrag van € 10.00 anders kunnen we inverband met de kosten je order helaas niet verwerken.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invullen voor een bestelling?
We vragen je telefoonnummer om contact met je op te kunnen nemen. Voor het geval er iets niet duidelijk is. Of om je te informeren over je bestelling. Wanneer een artikel is uitverkocht of de levering om wat voor reden wat later is. Telefonisch werkt het vaak wat sneller dan via mail. We houden je namelijk graag op de hoogte, dat vinden we belangrijk.

Ik wil een ander aantal artikelen bestellen maar het lukt niet.
Komt je dit tegen neem dan contact op. 
Je hebt waarschijnlijk een aantal gekozen wat hoger is dan onze huidige voorraad.
Op zich geen probleem, meestal kunnen we het nog wel voor je bestellen.

Kloppen de verzendkosten wel?
Het kan wel eens voorkomen dat in de webshop iets verkeerd berekend wordt.
Twijfel je of het wel klopt. Neem dan contact op en laat me weten om welk artikel of welk ordernummer het gaat. 

Kralen onderdelen en toebehoren worden verzonden in een pakketdoosje dat door de brievenbus past. Bestel je meerdere kleine artikelen dan kunnen de verzendkosten te hoog uitvallen. In een brievenbus doosje met € 4.00 verzendkosten past best veel. Uiteraard passen we de verzendkosten dan handmatig aan of crediteren het verschilbedrag.

Je wil de bestelling liever ophalen.
Je wil de bestelling contant betalen en ophalen.

* Deze optie is tijdelijk niet mogelijk.
Plaats je bestelling. Je ziet in de winkelwagen de artikelen en de verzendkosten staan. Daaronder staat Bestelling afronden. Je toets op bestelling afronden en je gaat naar het volgende scherm waarop je kan inloggen.
Je hebt daar de keus om in te loggen als bestaande klant of afrekenen zonder account. Kies afrekenen zonder account. Bij betaalwijze klik je op betalen bij afhalen of vooraf overmaken. Daar onder staat dik gedrukt afhalen bij winkelier. 
Vul je persoons gegevens, telefoonmummer en email in. Dan maak ik een afspraak met je wanneer je de bestelling klaar staat om te betalen en op te halen.

 

***

Heb je een andere vraag over je bestelling. Of een vraag over een artikel.
Neem dan contact op via info@vangarenenstof.nl  en ik help je graag.

 

© 2017 - 2022 Van Garen & Stof | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel